Klupska H0 maketa-Detalji

Moram priznati da je naziv makete čudan, ali je to radni naziv i svi članovi su pozvani doprinijeti smišljanu imena 다운로드.
Isto tako je otvoren natječaj za imena naselja na maketi.
Nekoliko uvodnih, tehničkih podataka (i objašnjenja kako bi članovi koji se do sada nisu susretali s gradnjom makete nešto naučili) 레고 어벤져스 게임.
Dimenzija makete je 2002×6024 mm. Osnovni “roštilj” će biti izveden od iverice debljine 18 mm i visine 100 mm s približnim rasterom 500×500 mm 다운로드. Iverica se koristi jer “ne radi”, potpuno je “mrtva” na promjene temperature i vlage u zraku.
Podloga za prugu i cestu je vodootporna šperploča debljine 6 mm, “okume” 다운로드. Razlog za vodootpornost nije to što postoji mogućnost da netko zaboravi zatvoriti prozor iznad makete, nego je ona lakša i daleko stabilnija pri promjenama temperature i vlažnosti zraka 다운로드. Svi spojevi izvode se lijepljenjem drvofiksom i ojačani vijcima za ivericu.
Maketa će imati stanicu s pet kolosijeka iz koje polaze dva paralelna kruga “magistralne” pruge, jedan krug “brdske” pruge i “šupu” s tri kolosijeka 후아유 다운로드. Brdska pruga prolazi kroz još jednu malu stanicu s dva kolosijeka, a s nje se odvaja i kolosijek za postavljanje kompozicija koji se u dužini od 5 metara proteže uz cijeli prednji rub makete 크롬 링크 한번에 다운로드.
Iz donje stanice polazi i uskotračna H0e pruga, Ćiro ili Samoborček, a nadam se da ćemo smisliti neko naše ime. Penjući se obroncima brda, prolazi kroz stajalište u neposrednoj blizini gornje stanice i kroz tunele, preko vijadukata i obroncima kanjona dolazi na gornju stanicu gdje će biti toplice za starije članove Kluba 다운로드.
Za tračnički materijal odabran je Piko-A kako bi se bez problema mogli voziti i modeli s većim “bandažom”.
Maksimalni usponi su ispod 4%, pruga normalnog kolosijeka ima maksimalnu visinsku rzliku od 335 mm, a uskotračna 340 mm pc link. Minimalni radijusi su 483,75 mm, a uz to se koriste još radijusi od 545,63 mm i 907,97 mm. Na taj način će i najzahtjevniji vozni park bez problema svladavati trasu 다운로드. Svi radijusi će biti izvedeni standardnim tračničkim elementima kako bi se smanjili problemi temperaturnih dilatacija koji bi se mogli pojavljivati zbog smještaja u potkrovlju.
Pri projektiranju svih elemenata su uvažavane norme NEM 102, 103, 104, 105, 122, 123, 201 i 604. Maketa će imati 31 skretnicu opremeljenu Conrad motornim pogonima i cca 70 metara pruge podijeljene u 50 blokova što će omogućiti maksimalnu fleksibilnost korištenja. Maketa će imati 5 odvojenih upravljačkih mjesta (što znači i odvojenih “krugova”) za vožnju vlakova (magistrala vanjska, magistrala nutarnja, brdska, šupa, uskotračna).
Gornji vod će odmah biti postavljen u tunelima magistralne pruge, za otvorene dijelove će trebati pričekati završetak reljefa.
Maketa će s komandnom pločom biti povezana isključivo signalnim kablovima, a sva uključenja većih struja (blokovi i skretnice) će ići preko relea, a što će olakšati povezivanje s računalom kojim će se moći upravljati maketom.
Maketom će se moći voziti “analogno” i “digitalno” ili kombinirano. Cijelu prugu je predviđeno opremiti signalizacijom, a isto tako će se izvesti i rasvjeta objekata i ulična rasvjeta. Dio cestovne mreže će biti opremljen Faller Car sistemom na način da će se moći upravljati “analogno” i “digitalno”.

Comments are closed.

Copyright © 2020 KZMZ. Designed by zagreb235.